Skargi i wnioski

Klauzula informacyjna dla osób składających skargi i wnioski

Klauzula informacyjna

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Policji  w Zielonej Górze.       Kontakt: ulica Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra.
  2. Komendant Miejski Policji w Zielonej Górze wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Adres mailowy:  iod.zielonagora@go.policja.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia  8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
  6. Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy,  a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.   
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.
  9. Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.

 

Ograniczenie stosowania rozporządzenia*

Zgodnie z art. 22b ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019., poz. 553 z późń. zm.)** ogranicza się stosowanie art. 16, 18 ust. 1 lit. a i b oraz 15 ust 1 i 3 RODO:

1. prawo do sprostowania danych - w ten sposób, że administrator danych przyjmie od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne,

2. prawo do ograniczenia przetwarzania - w zakresie niezbędnym do korzystania z materiałów archiwalnych zgodnie z ustawą, bez naruszenia istoty ochrony danych osobowych zawartych w tych materiałach, także w przypadku pierwotnego zbierania danych w sposób bezprawny albo w przypadku nieprawidłowości, nieścisłości lub niekompletności danych,

3. prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą - do zakresu, w jakim dane osobowe podlegające udostepnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych.


* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

** Ustawa z dnia 14 grudnia 2018 roku o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości.

Metryczka

Data publikacji : 25.05.2018
Data modyfikacji : 13.08.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Szewczyk Wydział Wspomagający
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Szewczyk
do góry